Recent heeft Loonbedrijf Bruynen B.V. een prachtige en multifunctionele IVECO Trakker 8x4 met 500 pk in gebruik genomen. We spraken onlangs met Antoine Emonts (mede-eigenaar van Loonbedrijf Bruynen B.V.) over zijn eerste...

Lees meer >>

Stefan Madou rijdt als eigen rijder en eigenaar van Madou Transport al een paar maanden in zijn IVECO S-WAY en hij geniet er met volle teugen van. Op diverse laad- en losadressen wordt hij door mensen aangesproken die van alles...

Lees meer >>

De afgelopen tien jaar is Hado Midden Nederland stapsgewijs gegroeid en heeft het inmiddels vier IVECO Daily’s in hun wagenpark. We spraken onlangs met Gerben Haanschoten, mede-eigenaar van het verhuurbedrijf, om alles te horen...

Lees meer >>

Met veel plezier achter het stuur in een IVECO Stralis NP met een zuinige Cursor 9 motor voorzien van 400 pk. Onlangs reden we een dagje mee met Jos Kerkhof, chauffeur bij Peter Appel Transport, om alles te weten te komen over...

Lees meer >>

Het grootste deel van de Nederlandse chauffeurs rijdt in diesel aangedreven vrachtwagens. Velen van hen hebben verschillende vooroordelen over het rijden op LNG. Arno Windhouwer is chauffeur bij PostNL en een échte...

Lees meer >>

Een reis naar de Noordkaap met een tot camper omgebouwde IVECO Daily, dat is iets wat je niet iedere dag hoort. We spraken met Stan en Tineke de Poorter uit Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen, over hun ervaringen met de Daily en de...

Lees meer >>

De vrachtwagens van Geranco Transport zijn échte blikvangers op de weg. Onlangs reden we een dagje mee met IVECO-chauffeur Mike Schepers om alles te weten te komen over het transportbedrijf uit Gameren en zijn ervaringen met de...

Lees meer >>

Bij IVECO staat de chauffeur centraal. Zo reden we onlangs een dagje mee met IVECO-chauffeur Huib van de Vijver van Voets Transport. In deze blog lees je meer over het transportbedrijf uit Eersel en de rijeigenschappen van zijn...

Lees meer >>

Onlangs spraken we met Vishandel Jaco & Corrina de Graaf over hun IVECO Daily. Ze zijn er enorm trots op. “We hebben voor een Daily Hi-Matic gekozen met een maximaal trekgewicht van 8,5 ton, omdat er een zware marktwagen achter...

Lees meer >>